6. feb. 2018

Lidt om mærket: CND Vinylux

Hej 

I dag er turen kommet til CND Vinylux, det er et nyt mærke i min samling - jeg var så heldig at vinde en lak for mine sugarskulls negle i MandagsMani.

CND Vinylux er en af CND’s lak linjer Vinylux linjen indeholder både cremelakker, shimmerlakker, glitterlakker og effektlakker – som er beregnet til at lægge oven på andre lakker.
En CND Vinylux lak vil sammen med topcoaten fra samme mærke holde i op til 7 dage.
Lakkerne tørrer på kun 8,5 minutter, og der er indbygget i basecoat i lakkerne, så det behøves ikke under.  
Det er vigtigt at ryste lakkerne kraftigt i ca. 30 sekunder, for at blande neglelakken i flasken – dette kan være med til at lakken holder længere.


Tjek lakken ud jeg har fra CND Vinylux






Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:
Facebook
Twitter
Instagram        
               

Ingen kommentarer:

Send en kommentar