18. jan. 2017

Neglelakholder

Hej

I dag vil jeg vise jer en ny ”neglegadget” som har været yderst populær i de lak grupper jeg er medlem af på Facebook, den er lige kommet til Matas, og en da jeg gik derinde med min far spurgte han om jeg ikke kunne tænke mig den, så ville han købe den til mig. Det er en neglelakholder, som kan sættes på to fingre og så har man styr på lakken når man sidder et sted hvor lakken står ustabilt, holderen skal sidde på den hånd man lakere ellers hælder man lakken ud over det hele, for mig er den meget handy, da jeg ofte sidder i min seng og lægger lak.
Lakker med brede flakoner som f.eks. Ciaté kan ikke passe ordentligt deri




Da jeg brugte den fandt jeg ud af det var en god idé at lakken var åbent inden den blev sat i holderen, da lakken ellers bare drejer rundt i holderen.

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar