11. jan. 2017

Blå

Hej

I dag har jeg endnu et swatch til jer, det er af en lak som er blevet vist en del på bloggen, men aldrig swatchet, er Minions – Blå.
Jeg har fået mine Minions lakker af mine forældre i et sæt med de 3 lakker (blå, gul og sort), en ark med Minions klistermærker til neglene og en neglefil i julen 2015.
Jeg har igennem et par år efterhånden fået en del Minions ting af mine forældre, efter som min kærlighed til de små gule væsner er vokset, det kombineret at jeg jo er ret glad for neglelak syntes de at jeg skulle have det sæt:

Jeg har før vist mine minions designs på bloggen
Designet der er lavet til MandagsMani er lavet med Minions lakkerne



Lakken kræver 2 lag for at være fuldt dækkende, den har en gummiagtig konsistens når en tørre, hvilket gør at en er svær at fjerne, men hvis den chipper lidt, kan den nærmest rykkes af i flager.
Derudover holdt lakken i 3 dage uden at den begyndte at chippe, så det er en lak der holder godt.

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar