26. nov. 2016

Sådan startede jeg med nailart

Hej

I dag kommer der ikke billeder i indlægget, men derimod vil jeg fortælle hvordan jeg blev hooked på nailartens verden.
En dag for efterhånden en del år siden (så mange at jeg ikke kan huske det) sad jeg og kiggede på forskellige blogs der omhandlede negle og jeg fandt Maria der dengang bloggede på Rijah.dk (hun er desværre stoppet med at blogge), da jeg havde fulgt hende i et par måneder lavede hun et indlæg hvor hun snakkede om en gruppe på Facebook, hvor en masse lakglade kvinder er samlet og viser deres fantastiske designs, jeg skyndte mig på Facebook og ansøgte om medlemskab i gruppen, jeg har været medlem siden og jeg elsker gruppen! Man får ris og ros for de billeder man lægger op og får altid svar på sine spørgsmål, og HUSK at der ikke findes dumme spørgsmål, men kun dumme svar.


Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar