27. okt. 2016

Små gule venner

Hej

I dag vil jeg vise jer ikke bare et, men to designs, som af det samme vel og mærke, men lavet med forskellige lakker og til forskellige anledninger, det ene er til Mandagsmani hvor temaet var minions og det andet var til jeg skulle i biografen og se minions filmen, det er det vel ret åbenlyst at der kommer to designs med minions:

Her er den jeg lavede til MandagsMani:



Jer er mine 3 Minions lakker brugt, henholdsvis sort, gul og blå, derudover er GOSH – Holographic Hero og Wet’n’Wild Wildshine – French White Creme brugt, på lillefingeren er det dog et klistermærke der er brugt.

Og her er den jeg lavede til biografturen som også var det første af de to designs som jeg lavede:



Her er OH MY GOSH – Banana Shake brugt til kroppen, Essie – Mesmerize til overalls’ene, og ellers er GOSH – Holographic Hero, Wet’n’Wild Wildshine – French White Creme og H&M Sort Artliner brugt til brille og øje.

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar