8. okt. 2016

Magnetisk grøn

Hej

I dag vil jeg vise jer en super fin magnetisk lak, det er Sally Hansen Magnetic – Electric Emerald det er en lak hvor man starter med at lægge et lag neglelak lader det tørre og så skal der finger efter finger et lag mere på, når laget er kommet på sættes magneten (som sidder i låget) over negle uden at røre ved neglen, der er en ”kan” i den ene ende af magneten så den kan sættes ved neglebådet, så skal magneten holdes vandret i ca. 10 sek.
Lakken har jeg engang fået sammen med en Gel Cuticle Remover for Club Matas point
Min magnet er desværre gået i stykker, men lakken kan også sagtens bruges uden, jeg kan faktisk bedst lide at bruge den uden.



Lakken har en fin holdbarhed med den rigtige base- og topcoat. Læg lige mærke til at mine shorts matchede farven på lakken, det syntes jeg var så cool på et tidspunkt.

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:
Facebook
Twitter
Instagram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar