10. sep. 2016

Ny start

Hej


Ja, som titlen sider det så er dette en ny start på bloggen, det er meget lang tid siden jeg har blogget, mistede lysten og jeg følte ikke at mine indlæg var af kvalitet.
Derfor har jeg valgt at slette alle de gamle indlæg, bloggen har ændret navn.
Nogle af indlæggene bliver vist igen, da jeg har valgt at bloggen skal være 100% om negle, jeg har stadig en kæmpe passion for beauty, men jeg føler mig mere sikker på swatches og nailart.

Jeg er måske startet lidt omvendt, for en måneds tid siden oprettede jeg en facebook side hvor alle mine swatches og alt mit nailart allerede lægger, men de vil komme på bloggen i løbet af det næste stykke tid og facebook siden kommer til at stå lidt stille, da jeg er i praktik og ikke må have neglelak på.

Og til at starte ud med vil jeg vise den mani jeg lavede under dette års OL:

Bronze - Guld - Sølv for præmiepodiet:
Max Factor - Midnight Bronze, GOSH - Frosted Gold, Wet'n'Wild Fergie - New Years Kiss
Rio 2016 logoet:
ESSIE - Blanc (Basen), Minions - blå
De 5 olympiske ringe:
Essie - Blanc (base), Minions - Blå, Minions - Sort, Maybelline ColorShow - Power Red, Minions - Gul, Ciaté - Ditch The Heels

Denne mani er lavet til gruppen MandagsMani

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig på:
Facebook
Twitter
Instagram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar