16. sep. 2016

Accents


Hej

I dag vil jeg vise jer en del billeder fra tiden hvor jeg elskede accent negle.
Accent er når en eller to negle skiller sig ud oftest på ringe- eller pegefingeren

 OPI - Mancurist Of Seville og Depend Sparkelig – 4012, denne mani brugte jeg rigtig meget en jul, da den bordeaux er super fin og det er stadig en af mine yndlings lakker




OPI - Dulce de Leche og Embellish - Caviar Pearls. Jeg har aldrig helt været hook på caviar perlerne, men det skulle prøves. Hvis der kommes topcoat på opløses farven på perlerne, men hvis ikke, så falder de ret hurtigt af. Tror du vil være sjove hvis man kun skal noget hvor neglene skal være pæne i et par timer.

 Maybelline Color Show - Pink Party Dress, OPI - DS Reserve, en fin feminin og ret diskret accent som jeg var ret vild med, og kunne helt sikkert finde på lave det igen, selvom jeg ikke er så vild med accent mere. 


 Nivea - Lavender Rain og Nivea Ice Rose, er en fin lilla mani, det er ikke de lakker jeg bruger mest, jeg er måske bare ikke så meget for lilla på mine negle?


 OPI - Red my Fortune Cookie og We'n'wild Fergie - New Years Kiss, denne mani er brugt til et sølvbryllup jeg var til - jeg havde en rød kjole på derfor den røde base.
Jeg har lige lagt et indlæg op hvor jeg har lavet en anden sølvbryllups mani op her. Det er 3 år siden jeg lavede denne og der rakte min kreativitet ikke til mere. 



Kure Bazaar - Frenchie, Essie - Mesmerize og OPI - Red My Fortune Cookie, lavede denne en dag inden jeg skulle være sammen med min bedste veninde, hvor vi lavede en masse udendørs aktiviteter så som at slæbe brænde til et bål og den holdt i virkeligt langt tid jeg er virkeligt imponeret over Kure Bazaar lakkerne.

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar