14. sep. 2016

2x leo


 Hej

Nu håber jeg ikke at skuffe jer alt for meget når jeg har skrevet 2x leo for det er ikke Leonardo DiCaprio jeg vil vise 2 af, men derimod 2 leopard negledesigns jeg har lavet :-)
Den ene er hvad man vil kalde for en "almindelig" leopard:


Her er Rosie&Roses - 7 brugt som base, The Color Workshop - H33 er brugt til pletterne og H&M - Sort Artliner er brugt til omridset af pletterne 

Og den anden er en lyserød - som jeg har brugt som MandagsMani i gruppen af samme navn:


Her er Nivea - Rose Emotion brugt som base, OPI - DS Reserve er brugt til pletterne og H&M - Pink Artliner er brugt til omridset af pletterne, til allersidst er Appeal 4 Matte Topcoat brugt.

Det var alt for nu vi ses snart igen
xoxo Rikke

Følg mig her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar